Podobnie jak precyzyjne wozy samozbierające, kiszonki sprzedawane pod nazwą Siwa słyną z solidności i niezawodności. Siwa ma całkowicie stalowy korpus ze wzmocnionymi bocznymi panelami i ciężką konstrukcją klatki, która jest zamontowana na podwoziu za pomocą systemu szybkiego montażu Twist-Lock. Dzięki temu maszyna nadaje się do zbierania trawy i kukurydzy.Tylne drzwi hydrauliczne otwierają się pod kątem 90 stopni, co zapewnia szybkie rozładowanie. Kątowy panel przedni ułatwia optymalny załadunek podczas cięcia paczek kukurydzy.Siwa występuje w modelach 660, 720, 780 i 840. Nowe modele zostały zaprojektowane tak, aby spełniać najnowsze standardy technologiczne. Najnowsza konstrukcja panelu spełnia normę UE o całkowitej szerokości 2,55 m.Siwa 660 i 720 są standardowo wyposażone w kierowany tandem, zwarty dyszel zawieszony na gumie i podnośnik. Te przyczepy do kiszonki mogą być również wyposażone w hydraulicznie zawieszany dyszel oraz hydrauliczny shuffle do parkowania (opcjonalnie).Siwa 720 „Tipping” ma dwa przednie wagoniki wywrotu, a Siwa 720 „Mechanically driven” obsługiwany jest przez sterownik elektryczny-hydrauliczny.Siwa 780 i 840 mają hydraulicznie podwieszone podwozie tridem i są standardowo wyposażone w hydraulicznie podwieszony dyszel i hydrauliczny shuffle do parkowania.Wszystkie standardowe modele mogą być wyposażone w różne opcjonalne dodatki, takie jak różne typy tandemów i tridem z następującymi, wymuszonymi i napędzanymi mechanicznie osiami kierowanymi.Opcjonalne 30-centymetrowe stalowe przedłużenie na bocznych i tylnych drzwiach może zwiększyć maksymalne (DIN) objętości do 54 m3.
Producent: Shuitemaker
Schuitemaker SIVA seria 10 do 38m3
Podobnie jak w przypadku serii Siwa 100, Siwa 56 i 64 są wyposażone w standardowe opcje, takie jak kompaktowy dyszel z amortyzacją gumową, skośna (stała) płyta przednia, hydrauliczna klapa tylna, która może zawiasować pod kątem 90 stopni, i więcej ..Główną różnicą w porównaniu z serią Siwa 100 jest struktura ciała Siwa 56 i 64. Ta konstrukcja nadwozia jest również wyposażona w ocynkowane i malowane proszkowo kredensy. Jednak konstrukcja nadwozia jest przymocowana do wytrzymałej ramy, zamiast być zabezpieczona za pomocą systemu szybkiego montażu Twist-Lock, podobnie jak w przypadku serii Siwa 100.Siwa 56 jest standardowo wyposażona w 18-tonowy, niekierowany wahadło tandemowe, a 4-żyłowy łańcuch pokładowy napędzany jest hydraulicznie (wariant S) lub mechanicznie (wariant W) za pomocą napędu jednostronnego.Siwa 64 jest seryjnie wyposażona w tandem wahliwy o wadze 24 t, który nie jest sterowany, a łańcuch pokładowy napędzany jest hydraulicznie (wariant S) lub mechanicznie (wariant W z dwustronnym napędem). Oba wagony z kiszonką można wyposażyć w stalową konstrukcję o długości 30 cm (na bocznych panelach i klapie tylnej) (opcjonalnie), aby uzyskać maksymalną pojemność 31 m3 (Siwa 56) lub 38 m3 (Siwa 64)
Schuitemaker RAPIDE seria 1000 od 38 m3 do 60 m3.
Seria 1000 przeznaczona jest dla profesjonalnych użytkowników, którzy chcą wydajnie pracować przy maksymalnej objętości i dużych prędkościach. Wozy samojezdne Rapide z serii 1000 znane są z dużej przepustowości i dużej ładowności.Kompletna linia napędowa serii 1000 jest wyjątkowo wytrzymała. Wirnik składa się z 20 mm ułożonych w stos zębów i 9 rzędów palców, co daje mu wyjątkowo dużą średnicę i sprawia, że nadaje się on do przetwarzania dużego przepływu roślin przy dużej prędkości.Seria 1000 jest dostępna w wersji tandem lub tridem i jest standardowo wyposażona w opony R26.5-calowe. Objętość DIN serii 1000 wynosi od 38 m3 do 60 m3.
Schuitemaker RAPIDE seria 100 od 34 m3 do 49 m3.
Dzięki wagonom wielofunkcyjnym Rapide serii 100 klienci nabywają 31-letnie doświadczenie i kompetencje w zakresie budowy i rozwoju wagonów podwójnego przeznaczenia. Innowacje, takie jak zatopione dno, panel przedni RapidStream oraz szerokie taśmy przenośników i sterylizatory gwarantują szybszy transport, mniejsze zapotrzebowanie na moc i mniej konserwacji i zużycia.Podbieracz o szerokości 2,00 m i rotor o szerokości 2,00 mz szerokimi rzędami zębów o szerokości 20 mm i siedmioma rzędami zębów gwarantują olbrzymi przepływ roślin w każdych warunkach.Objętość DIN serii Rapide 100 wynosi od 34 m3 do 49 m3. Modele Rapide 580 i nowsze mogą być również wyposażone w większe opony R 26.5 cala. Wszystkie modele wozów samojezdnych Rapide serii 100 są również dostępne jako wozy paszowe (opcjonalnie).
Schuitemaker Rapide seria 10 do 38 m3
Seria Rapide 10 to najmniejsza z serii Rapide, ale jej osiągi pasują do jej większych braci. Gwiaździsty wirnik tnący z 20-milimetrowymi, szerokimi zębami i siedmioma rzędami zębów jest podobny do tego z serii 100 pod względem kształtu i średnicy, ale rotor jest węższy o 20 cm. Odbiór wynosi również 1,80 m. Napęd łańcucha pokładowego jest jednostronny (Rapide 55) lub dwustronny (Rapide 65).Wagon jest standardowo wyposażony w 18-tonowy, niekierowany wahadłowy tandem i 4-kołowe hamulce.Nawet najmniejszy Rapide jest dwufunkcyjnym wozem samozaładowczym. Wytrzymała konstrukcja wagonu oznacza, że może pracować z obcinarką do paszy w kukurydzy.Oprócz standardowej konstrukcji dodatkowa opcjonalna górna prowadnica o wysokości 40 cm jest opcjonalna. Ta opcjonalna konstrukcja wyposażona jest w liny do optymalnego transportu roślin podczas procesu ładowania.Ta górna prowadnica daje wagonowi maksymalną pojemność DIN 38 m3
Schuitemaker RAPIDE FARMER od 26 do 56 m3.
Wraz z wprowadzeniem Rapide Farmer, Schuitemaker wprowadził kolejną zwykłą przyczepę samozaładowczą, skoncentrowaną wyłącznie na zbieraniu trawy.Od 2017 r. Dostępne będą dwa modele Farmerów: Farmer 58 i Farmer 74, które koncentrują się głównie na rynkach eksportowych.Charakterystyczną cechą tego wagonu pozostaje wejście wirnika z mechanizmem podrywania i cięcia. Ten wagon z przyczepą rolniczą jest lekki i standardowo wyposażony w zawieszony paraboliczny tandem.Mocowanie opon jest możliwe do wysokości 117 cm i szerokości 70 cm.Podobnie jak w przypadku obecnej gamy Rapide, dostępne są trzy modele tego wozu: bez nagarniaczy (S), z nagarniaczami (W) i model z naganiaczami i przenośnikiem wyładowczym bocznym (V).Boczny przenośnik wyładowczy można wsunąć pod podwozie, gdy nie jest używany